maandag 21 november 2011

Niet alleen hard werken

Ook al hebben we veel werk verzet in de boomgaard en aan de dakgoot, er komt ook een dag van ontspanning. De zondag hebben we een dagje vrijaf genomen. De mannen hadden voornemens om de vismaaltijd voor de avond te verzorgen en daar hoort uiteraard vis bij. Henk vond het nodig om voor dag en dauw alvast op het steigertje te gaan zitten en een hemgeltje uit te werpen en....
Henk heeft de snoek gevangen, een aardig formaat, en weer in vrijheid laten zwemmen, ach zo belangrijk was de voorgenomen vismaaltijd nou ook weer niet.

Vervolgens zijn we onderweg gegaan naar Workum en Hindelopen. Een kop capucino in het centrum van Workum, een kijkje bij het workums aardewerk, een rondje door kunsthuis Kort en daarna afzakken langs de dijk. Dan kun je  Hindelopen niet voorbij gaan.



Workum




Hindelopen

4 opmerkingen:

  1. Zo wat een goede vangst! Mooi dat deze snoek weer de vrijheid terug heeft.
    Wat is Hindelopen mooi, genieten hoor deze foto's van de mooie authentieke gevels!!
    Fijne dag.....

    Hartelijke groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik weer eens...wat een vangst zeg en gelukkig mocht hij weer vrij rond zwemmen. Wat is Fryslan toch mooi met al die authentieke dorpjes, hè.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een snoek!! en prachtige foto`s , ik ben ook een aantal keer in Workum geweest zo mooi!!

    Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt!

    Fijne dag
    groet Peet

    ps ik ga je volgen hoor! ik dacht dat ik dat al was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat een enorme snoek!
    Wat een mooie foto's van die oude geveltjes.
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...