zondag 22 januari 2012

Het weer is grijs, grijs en nog eens grijs.

Regen, wind en grijze luchten. Het beeld van dit weekend alhoewel ik mij niet veel aantrek van het weer, ik hou ook van de grijsheid. Grijs heeft ook vele tinten en kleuren en kan soms prachtig zijn, maar wel nat de afgelopen dagen. Toch waren er deze week momenten waar de zon zich liet zien, al in alle vroegte. De natuur reageert ook op de toch iets te warme temaperaturen, toch kan er best nog wel een fikse winter achter weg komen. Het blijft spannend, maar voor het nu de prachtige momenten van de spaarzame zonnige momenten.

Opvliegende ganzen in de vroege ochtend


12 opmerkingen:

  1. Grijs vind ik op zich niet zo erg, maar hele dagen regen...dat hoeft voor mij niet zo. Maar het levert ook mooie foto's op, gezien de beelden hier!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg..vooral die foto van die ganzen....fijne week
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zon staat hier op het punt van doorbreken, stuur haar ook wel jullie kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk gevoel, om in alle vroegte te fotograferen! Prachtige beelden!! Het leek net even licht, maar momenteel hangt er een hele donkere wolk. Van mij mag het zo worden als begin vorige week, lichte vorst met een mooi zonnetje..maar we hebben het niet voor het zeggen. Maar als ik de vogels zo hoor, kan er wel eens een vroege lente in zitten, ook niet verkeerd;-)

    Fijne week!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een rustgevende plaatjes... maar op maandag geen tijd voor gemijmer en het wordt gelukkig iets lichter anders ben ik niet vooruit te branden..


    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grijs...nee liever niet. Geef mij maar fris groen, althans in de natuur. Binnenshuis gebruik ik juist wel veel grijstinten omdat het zo heerlijk neutraal en rustig is.
    Een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondanks het grijze weer, vind ik jouw foto's toch weer geweldig vooral die met de opstijgende ganzen prachtig....groetjes Marjon

      Verwijderen
  7. Ik geniet nu buiten ook hoor...wolken die jagen, regen, ach ik hou van alle weertypen, maar herfst en winter zijn bij mij favoriet...ik geniet dan ook bijzonder van je mooie opnamen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vooral de foto van de ganzen die opvliegen trok mijn aandacht,..heel erg mooi!
    Het grijze donkere weer in combinatie met de landerijen is prachtig, echt puur natuur.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad niet het mooiste weer, maar wel erg geschikt om prachtige foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja idd grijs maar liever zie ook groen in de natuur maar deze foto's zijn weer erg mooi !
    Gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat woon jij mooi zeg! heb me aangemeld als volger van je blog. Prachtige foto's!
    Hier schijnt vandaag een heerlijk zonnetje maar volgens de berichten word het volgende week weer koud....

    Fijn weekend,
    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...