vrijdag 3 augustus 2012

Zoektocht

Lange tijd zocht ik naar een plaid voor op de bank. Een nog vrij nieuwe bank moest het doen met een oud plaid en zo langzamerhand was hij dan ook al helemaal afgewassen.



En dan loop je zomaar ineens tegen de juiste kussen en plaid aan. Hij doet een beetje denken aan de hollandse geruite keukendoek. Had hem nog niet eerder gezien, en dan vind ik het juist leuk om te gebruiken. Ondanks dat je veel wit ziet, en ook ik heb veel wit tinten blijf ik het grijs en naturel in ere houden.



Vaak denk ik dan ook, lang leven je eigen smaak, want dat maakt het ook tot je eigenheid die bij jou hoort. Herinneringen die specifiek bij je horen en kunstwerken waar je geen afscheid van kan nemen, die heb je immers bij je voor je hele leven en maakt het dat je eigen "woon" plek bijzonder wordt. Daar kan geen woonblad tegenop.









3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie plaid, ik ben dol op plaids, maar vind het altijd erg moeilijk om de juiste te vinden, maar deze is gewoon uniek en brengt net dat stukje gevoel mee wat jij misschien juist zoekt!!!
    Home is een plekje waar je eigen verzamelingen en herinneringen tot een warm thuis geschapen zijn...


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ......uuuh.....Pauline......ben je tijdens je zoektocht misschien ook het pakket kleding nog tegen gekomen dat je voor mij op de post zou doen? Het was ook iets wat van mij was.....bij mij hoorden....mij als gegoten zat....maar inmiddels al weer uit de mode is...
    Goh......wat moet een mens soms toch veel moeite doen in zijn leventje aan telefoontjes en mails om gewoon te krijgen wat meerdere keren met vriendelijke woorden werd beloofd....maar nu na 22 maanden nog niks gezien.....:-(

    Maar je kussens en plaid passen perfect in die sfeervolle woonkeuken waar ik eens zat met jou aan die lekkere koffie en gezellige babbel....

    Met hartelijke groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...