dinsdag 25 december 2012

de verrassing..... uitgepakt

Zo mooi ingepakt met zorg, prachtige woorden een rood, grijs en zilver pakketje. Leuk om weer eens ideeën op te doen van in dit geval Agnes van: http://zomaar-agnes.blogspot.nl/

Wij hebben geruild van kerstknuffel. Leuk want toen ik op Agnes haar site keek zag ik de kerstboompjes welke zij gemaakt had. Als verrassing zaten ze in mijn  kerstpakket. Hangend op een prachtig plekje in de kale takken, de weerspiegeling in het raam en het zachte licht van de kaarsen, dat geeft een bijzondere kerst sfeer. De pakjes prachtig ingepakt, helemaal kerst, rood wit met een mooie kerststicker: Merry Christmas.

Dank je Agnes, ook voor het mooi hartje, hij bungelt  aan de kast sleutel en maakt het hoekje helemaal af. Ook al overviel ik jou wellicht, ik voelde mij gelijk helemaal welkom, wat een leuke ontmoeting en ik hoorde je maar zeggen oh, de kamer staat op de kop, welnee, je riep het wel, maar het is o zo gezellig bij je en op de kop, ik zag het niet. Je bent een reuze gezellig mens, hartelijk, lief en heel erg gastvrij. Wat is mijn kerstgevoel goed begonnen met de ontmoeting bij jou in Steenwijk. En wat ben ik blij met jouw pakketje en de eigengemaakt boompjes, het hartje, de kaarsjes een geurtje, een lieve kaart en servetten voor de kerst.

  






Deze zomer had ik van lieve vrienden een grote engel gekregen. Heel bijzonder, zelf gemaakt staat hij te pronken. Samen met een paar waxinelichtjes staat zij in al haar eenvoud gewoon mooi te zijn. Het licht zorgt voor een schaduw engel op de muur. Hoe mooi kan gewoon eenvoud zijn.


Jullie snappen het al, vandaag is ook bij ons de kerst goed begonnen met de warmte van de kaarsjes, de geur van de kerst, het warme gevoel van vrienden dichtbij en verder weg en de kook geuren in huis om straks samen met familie rond de tafel genieten van de kerstmaaltijd.

Ik wens een ieder hele fijne kerstdagen, warmte en vooral verbondenheid met elkaar,

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie knuffel heb je ontvangen! Gisteren las ik op de blog van Agnes dat jij jouw knuffel persoonlijk bent komen brengen; wat een leuke verrassing.

    Fijne feestdagen gewenst, samen met de mensen die je dierbaar zijn.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn ervaring is dat medeblogsters hele lieve mensen zijn, dat kan in blogland ook bijna niet anders ;)! Leuk dat de ontmoeting met Agnes zo goed voelde, weer een bijzondere ervaring opgedaan. Fijne kerstdagen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Pauline,
    Wat fijn om te lezen dat je de kerstknuffel leuk vindt.
    En wat hangen de boompjes daar leuk in de tak. De engel is ook prachtig! Wat een leuk kado.
    Ik hoop dat je hele gezellige kerstdagen hebt waarin je ook even lekker kunt uitrusten.
    Beterschap met je moeder. Het is dan toch best een grote zorg he.
    Fijne dag nog!
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het verhaal bij Agnes was ook al zo mooi om te lezen, bij jou proef ik ook die sfeer...
    Wat een saamhorigheid, wat een warmte, en het is waar, door het bloggen ontmoet je bijzondere mensen...
    Ik hoop dat kerst voor jou ook heel mooi en goed was.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...