donderdag 17 januari 2013

Website vernieuwen - vervolg





Omdat de website erg verouderd is, en klein is er nu toch wel behoefte aan een vernieuwde website. De kleuren in het interieur zijn veranderd, de inrichting is ook niet meer de inrichting van toen. De website bouwer heeft het druk, gaat met vakantie straks en..... ja dan moet je geduld hebben. Maar dat is moeilijk. Dus tijdelijk een vernieuwde site gemaakt waarmee we toch even vooruit kunnen tot dat de juiste website klaar is.

Dan maar zelf aan de slag en het is gelukt. Wel wat grijze haren verder maar toch best trots dat ik een tijdelijk vernieuwde website heb gemaakt. Nu nog het webadres aanpassen, maar voorlopig kan deze ermee door. We zijn druk aan het schilderen geslagen, het houtwerk van het logement krijgt weer een nieuw laag verf. We moeten er maar niet aan denken hoeveel houtwerk het huis bevat.We kijken liever naar het resultaat wat al gedaan is. Hier zeggen we gewoon alles op zijn tijd. Wil je zien hoe het gaat worden:



5 opmerkingen:

  1. De website heb ik uitvoerig bekeken en je krijgt van mij een eerlijk antwoord: ik vind het er heel uitnodigend uitzien! Ik heb niet alle tekst gelezen maar wel elke foto gezien, ik kan mij niet voorstellen dat iemand de site weg klikt omdat het niet aantrekkelijk gepresenteerd wordt. Mijn complimenten heb je, je hebt er voor je gasten een prachtig plekje gecreëerd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je website ook bekeken, je hebt een prachtige rustgevende plek gecreëerd voor je gasten!

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom ook net van de website en werkelijk elke foto gezien, want de sfeer nodigt je ook echt uit om de hele website te doorspitten. Wat een heerlijke plek hebben jullie daar zeg! Het zal voor de gasten heerlijk toeven zijn bij jullie in het logement. Je kan er trots op zijn Paulien! Genoeg informatie om een goede indruk te verkrijgen.

    Enne heel veel succes met het verfwerk...pfhoe, een heel karweitje.

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net de website bekeken en mijn complimenten! Het ziet er prachtig en sfeervol uit.
    Groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit Pauline, wat een heerlijk gebied daar.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...