zaterdag 5 november 2016

Ochtendstond, goud in de mond

November, wel kouder, maar nog steeds tussendoor zon. Vandaag beloofd het ook weer een prachtige dag te worden. Als je hier wakker wordt kijken we uit over de Ruterpolder en we zien het water de Wyde Wymerts liggen. En zeker als het mistig is in de ochtend en de avond dan is het goed herkenbaar aan de mist, welke juist blijft hangen op het water van de Wyde Wymerts en de sloten in het land. Ochtendluchten zijn altijd verrassend en prachtig, dat is niet verkeerd wakker worden. De zon doet voorzichtig zijn best. Het weekend kan beginnen.





De zon zet alles in vuur en vlam, de prachtige boomstammen, de bladeren, de vele torentjes bij rondom ons huis, het raakt aan, het tovert, en de wereld ziet er zomaar een beetje anders uit. Ondanks dat het een dag wordt waar de mouwen flink opgestroopt zullen worden, is dit prima wakker worden.

 
 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Wakker worden en dan zo'n mooi uitzicht hebben...dat is toch heerlijk uit bed stappen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige week toen ik buiten kwam was het ook zo lekker, het had iets gevroren en de lucht liet allemaal strepen van de vliegtuigen zien. Het zonnetje kwam erdoor, en ik.... ik moest werken. Wat was ik er graag op uit gegaan. En vandaag nu ik tijd heb, komt het met bakken uit de lucht.
    Altijd wat..., en wat is het dan fijn dat je gewoon thuis al zo'n mooi uitzicht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...