woensdag 20 september 2017

Mist en nevel............begin van de dag in september




Als ik s'morgens vroeg wakker word is mijn eerste blik, een blik over de Ruterpolder, jawel vanuit mijn bed. Altijd weet je gelijk hoe de dag er waarschijnlijk uit gaat zien. In september wordt de Ruterpolder nog weleens in een nevel bedekt. Als de opkomende zon de wolken roze oplicht weet je eigenlijk al dat de nevel op gaat lossen, de zon langzaam terrein zal winnen en het waarschijnlijk een heerlijke dag gaat worden.
 



 



En tegen de tijd dat het ontbijt achter ons ligt zie ik dat de nevel verdwenen is. Mijngewoonte om een ommetje door de tuin te maken doe ik ook vaak hier in deze tuin, ondanks dat hij veel kleiner is. Deze afgelopen nacht hebben de spinnen hard doorgewerkt. Het bewijs hangt overal tussen struiken en tussen de planten. Zichtbaar gemaakt door de nevel hangen witte webben overal in de tuin, het is september, de nazomer en het begin van de herfst. De geur van de herfst, de groene kleuren veranderen langzaam in goudgele tot oranje kleuren en de lagere zon tovert een mooie ochtendsfeer in de tuin.












 

7 opmerkingen:

  1. Wat is en blijft de natuur bijzonder!
    Mooi vastgelegd!

    Groet
    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat woon je daar toch mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...